Klachten

Wij doen ons uiterste best om je naar tevredenheid te helpen. Helaas kan het voorkomen dat je ergens niet helemaal gelukkig mee bent. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: info@bedroomshop.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden en mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen we je hiervan op de hoogte.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze linkWanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.